Επιπλέον πιστοποιητικά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής αιτημάτων του Δήμου

 

Δελτίο Τύπου

06-10-2020

Επιπλέον πιστοποιητικά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής αιτημάτων του Δήμου

Εμπλουτίζεται με νέα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις η πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών  (https://eservices.igoumenitsa.gr/) για τους πολίτες. Ειδικότερα οι πολίτες θα μπορούν εφεξής, χωρίς να επισκέπτονται  κάποια υπηρεσία του Δήμου, να αιτούνται και να λαμβάνουν  ηλεκτρονικά τα ακόλουθα πιστοποιητικά:

  • Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων
  • Ληξιαρχική Πράξη Συμφώνου Συμβίωσης
  • Ληξιαρχική Πράξη Γάμου
  • Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης
  • Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου

Θυμίζουμε ότι οι πολίτες μέχρι σήμερα μπορούσαν να λαμβάνουν, μέσω του συστήματος:

  • Πιστοποιητικό Γέννησης
  • Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
  • Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας (ημεδαπών και αλλοδαπών)

Ο Δήμος Ηγουμενίτσας ανταποκρινόμενος στις επιταγές του ψηφιακού μετασχηματισμού της αυτοδιοίκησης, καθώς και στις άμεσες ανάγκες κοινωνικής αποστασιοποίησης λόγω πανδημίας, ξεκίνησε μια νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων, όπου οι πολίτες θα δύνανται να υποβάλουν τα αιτήματά τους στον Δήμο, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία.

Μέσα από τη νέα αυτή πλατφόρμα, οι πολίτες θα μπορούν να αιτούνται, να λαμβάνουν πρωτόκολλο στην αίτησή τους, να παρακολουθούν την πορεία των αιτημάτων τους, καθώς και να παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά και με ασφάλεια, τα αιτηθέντα πιστοποιητικά.

Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με τους κωδικούς TAXISNET.

Σταδιακά θα προστίθενται και νέες κατηγορίες αιτήσεων, καθώς και επιπλέον λειτουργίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

  • Created on .
Copyright © 2018 Δήμος Ηγουμενίτσας, All rights reserved. Plantech